ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » "Ο έρωτας είναι κακός σύντροφος για τον γάμο..."

"Ο έρωτας είναι κακός σύντροφος για τον γάμο..."

Written By Ανώνυμος on Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012 | 06:30



Ο Χάρης Χριστόπουλος θεωρείται ένας από τους πλέον περιζήτητους εργένηδες μέχρι σήμερα όμως καμιά γυναίκα δεν κατάφερε να τον ντύσει γαμπρό. Ο γνωστός φωτογράφος μίλησε στο περιοδικό HELLO! για τη μεγάλη του αγάπη, τη φωτογραφία αλλά και για την οικογένεια και τον γάμο.




Για το πατρικό ένστικτο

«Έχει αρχίσει έντονα και χτυπάει η κουδούνα μου. Μολονότι ανέκαθεν έψαχνα λόγους να αποφύγω τη δέσμευση, τώρα θέλω πάρα πολύ να δεσμευτώ και να κάνω οικογένεια. Τα projects τέλειωσαν πια στη ζωή και σκέφτομαι ότι ενώ παλιά νόμιζα ότι είναι πολύ εγωιστικό να κάνεις παιδιά, τώρα έχω αρχίσει να πιστεύω ότι είναι υπέρτατη πράξη αγάπης γιατί μαθαίνεις να δίνεις. (...) Ακόμα πιστεύω ότι θα παντρευτώ όταν θα μεγαλώσω. Ουσιαστικά είμαι "παιδήλικας", γιατί ανήκω στην κατηγορία των ανθρώπων που αρνούνται να μεγαλώσουν. Φυσικά συνειδητοποιώ ότι αργότερα δεν θα μπορώ να κάνωοικογένεια Είμαι στο ψάξιμο και πραγματικά αισθάνομαι ότι μέσα στο 2012 -που όπως λέει και μια φίλη μου είναι χρονιά γονιμότητας για τους Ταύρους- θα γίνω πατέρας.»


Για τον γάμο

«Όπως έλεγε και η γιαγιά μου, είναι σχεδόν λάθος να παντρευτείς αυτόν που ερωτεύεσαι. Ο έρωτας είναι κακός σύντροφος για τον γάμο. Ο γάμος είναι ένα συμβόλαιο υπευθυνότητας, αγάπης και αφοσίωσης που περνάει μεγάλη κρίση στις μέρες μας. Για να δημιουργήσεις οικογένεια απαιτείται να βρεις έναν άνθρωπο με τον οποίο θα μπορείς να επικοινωνείς άσχετα με το αν θα είσαι ερωτευμένος μαζί του.»



Για τις γυναίκες της ζωής του

«Έφτασα δύο φορές πολύ κοντά στο γάμο και έκανα πίσω. ίσως να έκανα μια λάθος επιλογή, αλλά δεν μπορώ να είμαι σίγουρος γι' αυτό. Πιθανότατα για να μη συνέβη σημαίνει ότι δεν ήταν γραφτό να γίνει.»
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger