ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Τότι: Μου λείπεις, Άλεξ

Τότι: Μου λείπεις, Άλεξ

Written By Ανώνυμος on Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012 | 11:50

Την ημέρα των γενεθλίων του επέλεξε ο Φραντσέσκο Τότι για να στείλει ένα ακόμα μήνυμα προς τον Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο.
Μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του ο ηγέτης της Ρόμα ομολόγησε πως η απουσία του Άλεξ είναι αισθητή και τόνισε πως θα ήθελε να βρεθούν αντιμέτωποι στο παιχνίδι της ερχόμενης αγωνιστικής, ανάμεσα στην ομάδα του και τη Γιουβέντους.

Η 27η Σεπτεμβρίου είναι μια ημερομηνία που όλοι οι οπαδοί της Ρόμα γιορτάζουν. Την ημέρα αυτή έχει γενέθλια ο αρχηγός τους, Φραντσέσκο Τότι, η ηγετική μορφή και σημαία των «τζαλορόσι».

Όπως ήταν φυσικό η επίσημη ιστοσελίδα του Τότι κατακλύστηκε από μηνύματα των «τιφόζι» που εύχονταν τα καλύτερα στον αρχηγό. Ο 36χρονος ποδοσφαιριστής με τη σειρά του ευχαρίστησε όσους τον θυμήθηκαν. «Πόσες ευχές! Σας ευχαριστώ όλους για τα χιλιάδες μηνύματα γεμάτα αγάπη και εκτίμηση που μου στέλνετε», σημείωσε ο Τότι.

Στη συνέχεια του μηνύματός του ο ηγέτης της Ρόμα έκανε μια αναφορά στο παιχνίδι της ομάδας του κόντρα στη Σαμπντόρια. «Θα προτιμούσα να γιόρταζα με μια νίκη τα γενέθλιά μου. Το γεγονός πως έβαλα γκολ με χαροποίησε, αλλά θα ήθελα να παίρναμε τη νίκη για να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί στο Ολίμπικο», τόνισε.

Στο τέλος του μηνύματός του, είχε δυο κουβέντες να πει για τον φίλο του, Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο. «Η επόμενη αγωνιστική βρίσκει αντιμέτωπες τη Ρόμα και τη Γιουβέντους. Θα ήθελα να συγκρουστούμε πάλι με τον Άλεξ. Μου λείπει πολύ. Ήλπιζα πως θα αποσυρόμαστε μαζί κάποια στιγμή και πως θα ζούσαμε πολλές μονομαχίες ακόμα. Πήρε, όμως, μια απόφαση και εγώ σέβομαι την επιλογή του.»
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger