ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Εξώδικο Καρχιμάκη για την εμπλοκή του στη λίστα των 36

Εξώδικο Καρχιμάκη για την εμπλοκή του στη λίστα των 36

Written By Ανώνυμος on Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012 | 23:50


Εξώδικη διαμαρτυρία απέστειλε ο γραμματέας του Εθνικού Συμβουλίου του Πανελλήνιου Σοσιαλιστικού Κινήματος, Μιχάλης Καρχιμάκης, προς τους υπουργούς Οικονομικών και Δικαιοσύνης, κ.κ. Στουρνάρα και Ρουπακιώτη, καθώς και στον προϊστάμενο του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος, κ. Στασινόπουλο, για την εμπλοκή του ονόματός του στη λίστα των 36 πολιτικών προσώπων που εμπλέκονται για παράνομο πλουτισμό.

Όπως αναφέρει:

«Είναι σαφές ότι οι αρμόδιοι ελεγκτικοί μηχανισμοί οφείλουν να ασκούν τις αρμοδιότητές τους στα πλαίσια του Συντάγματος και των Νόμων. Παράλληλα έχουν καθήκον να διαφυλάττουν τις ανθρώπινες αξίες και τα στοιχειώδη συνταγματικά δικαιώματα και ελευθερίες των πολιτών.

Η πολιτική μου διαδρομή είναι διάφανη και τούτο είναι σε όλους γνωστό στη χώρα μας.

Με έκπληξη αλλά και με αγανάκτηση πληροφορήθηκα προσφάτως από τον ημερήσιο Τύπο, για την ύπαρξη ''Λίστας ΣΔΟΕ'' με υπό έλεγχο προσώπων, μεταξύ των οποίων φέρομαι να συγκαταλέγομαι.

Με την παρούσα ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΣ ΕΝΤΟΝΩΣ, και με την επιφύλαξη παντός εν γένει δικαιώματός μου, Σας προσκαλώ, ΑΜΕΣΑ, να μου γνωρίσετε:

α. Εάν όντως υφίσταται τέτοιο δημόσιο έγγραφο, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και το πρόσωπό μου.
β. Σε περίπτωση υπάρξεώς του να μου χορηγηθεί αυτό άμεσα.
γ. Ποίοι και πότε συνέταξαν το έγγραφο αυτό και με βάση ποια στοιχεία ή καταγγελίες.
Σε περίπτωση που δεν μου χορηγηθούν τα ανωτέρω, θα αιτηθώ τη χορήγηση αυτών, διά της δικαστικής οδού. Παράλληλα θα ασκήσω τα κατά Νόμο δικαιώματά μου για την αποκατάσταση της τρωθείσας ανεπανόρθωτα τιμής και υπόληψής μου».
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger