Αναβαθμισμένη οδική συμπεριφορά έπειτα από τις βελτιώσεις της Startech
H Startech βρέθηκε στην έκθεση του Essen με ένα βελτιωμένο Range Rover Evoque, το οποίο είναι «πειραγμένο» τόσο στη μορφή όσο και στα τεχνικά του χαρακτηριστικά.
Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος Startech επέλεξε την έκθεση του Essen για το ευρωπαϊκό ντεμπούτο της δικής της εκδοχής του Range Rover Evoque. Η εταιρεία που αποτελεί παρακλάδι της Brabus, είχε δείξει για πρώτη φορά το εν λόγω μοντέλο στις αρχές Νοεμβρίου στην έκθεση του Dubai.
Αντί να αναβαθμίσουν τις off road ικανότητες του Evoque, στην Startech ασχολήθηκαν με την αναβάθμιση της εντός δρόμου συμπεριφορά του οχήματος. Για αυτό και το κιτ της ανάρτησης χαμηλώνει το αμάξωμα μέχρι και 30 χλστ. Οι τροχοί έρχονται σε διάφορα χρώματα, σε διάσταση 20 ή 22 ιντσών. Οι προφυλακτήρες έχουν και αυτοί αλλάξει, με τον οπίσθιο να φέρει διαχύτη, ενώ έχει τοποθετηθεί και αεροτομή οροφής.
Πολλά έχουν διαφοροποιηθεί και στο εσωτερικό του «πειραγμένου» Evoque. Σπορ τιμόνι, πεντάλ αλουμινίου, δερμάτινες επενδύσεις σε καθίσματα και πόρτες, λεπτομέρειες από alcantara και επιλογή ανάμεσα στο ξύλο και στα ανθρακονήματα για τον διάκοσμο, είναι μερικές μόνο από τις αλλαγές του σαλονιού.
Η Startech ανακοίνωσε πως ένα κιτ απόδοσης για το 2λιτρο μοτέρ βενζίνης των 240 ίππων, βρίσκεται στα τελευταία στάδια εξέλιξής του, ενώ θα ακολουθήσει και πρόγραμμα για το σύνολο πετρελαίου.
Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος Startech επέλεξε την έκθεση του Essen για το ευρωπαϊκό ντεμπούτο της δικής της εκδοχής του Range Rover Evoque. Η εταιρεία που αποτελεί παρακλάδι της Brabus, είχε δείξει για πρώτη φορά το εν λόγω μοντέλο στις αρχές Νοεμβρίου στην έκθεση του Dubai.
Αντί να αναβαθμίσουν τις off road ικανότητες του Evoque, στην Startech ασχολήθηκαν με την αναβάθμιση της εντός δρόμου συμπεριφορά του οχήματος. Για αυτό και το κιτ της ανάρτησης χαμηλώνει το αμάξωμα μέχρι και 30 χλστ. Οι τροχοί έρχονται σε διάφορα χρώματα, σε διάσταση 20 ή 22 ιντσών. Οι προφυλακτήρες έχουν και αυτοί αλλάξει, με τον οπίσθιο να φέρει διαχύτη, ενώ έχει τοποθετηθεί και αεροτομή οροφής.
Πολλά έχουν διαφοροποιηθεί και στο εσωτερικό του «πειραγμένου» Evoque. Σπορ τιμόνι, πεντάλ αλουμινίου, δερμάτινες επενδύσεις σε καθίσματα και πόρτες, λεπτομέρειες από alcantara και επιλογή ανάμεσα στο ξύλο και στα ανθρακονήματα για τον διάκοσμο, είναι μερικές μόνο από τις αλλαγές του σαλονιού.
Η Startech ανακοίνωσε πως ένα κιτ απόδοσης για το 2λιτρο μοτέρ βενζίνης των 240 ίππων, βρίσκεται στα τελευταία στάδια εξέλιξής του, ενώ θα ακολουθήσει και πρόγραμμα για το σύνολο πετρελαίου.