ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Παουλίνιο: Tο μεγαλύτερο προνόμιο να παίζεις δίπλα στον Μέσι

Παουλίνιο: Tο μεγαλύτερο προνόμιο να παίζεις δίπλα στον Μέσι

Written By "GreekzNews" on Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017 | 20:16

«Στην Μπάρτσα προσπαθώ ώστε να βοηθάω στην επίθεση»

Ο άσος της Μπάρτσα, Παουλίνιο, εκπροσώπησε τους παίκτες της στο πλευρό του Ερνέστο Βαλβέρδε στην συνέντευξη Τύπου πριν το ματς με Ολυμπιακό.

Ο Βραζιλιάνος άσος ανάμεσα στα άλλα υπογράμμισε:

Είναι το μεγαλύτερο προνόμιο να παίζεις δίπλα στον Μέσι. Ο κόουτς θα αποφασίσει για μένα και το εάν θα παίξω αλλά είμαι έτοιμος να τρέξω δίπλα στον Μέσι και να τα δώσω όλα για να βοηθήσω και εγώ να αναδειχθεί περισσότερο η ποιότητά του που θα κρίνει τον αγώνα. Νιώθω να έχω προσαρμοστεί πλήρως και νιώθω την στήριξη των συμπαικτών μου.

Είναι πολύ μεγάλη ικανοποίηση να παίζεις στο Champions League και στην ζωή και το ποδόσφαιρο πρέπει να μαθαίνεις να παίρνεις και να αξιοποιείς τις ευκαιρίες που σου δίνονται. Όταν ήρθα στην αρχή δεν ήταν εύκολα τα πράγματα αλλά πάντα θα πρέπει να προσπαθείς. Ο Μέσι είναι ένα είδωλο για μένα. Ένας παίκτης που πάντα θαύμαζα. Έχω παίξει αντίπαλός του σε επίπεδο Εθνικών ομάδων και τώρα έχω το σπουδαίο προνόμιο να αγωνίζομαι δίπλα του.

Στην Μπάρτσα προσπαθώ ώστε να βοηθάω στην επίθεση. Πάντα προσπαθώ για την βελτίωση. Πάντα έτσι έπαιζα. Σε αυτήν την θέση με τρεις μέσους είτε στην Εθνική και είτε στην Μπάρτσα. Ο κόουτς μου δίνει ελευθερία κινήσεων και τον χώρο για να δίνω ασίστ και να βελτιώνομαι. Η Μπάρτσα για μένα είναι η κορυφαία ομάδα στον κόσμο.
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger