ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Η Σαρλίζ Θερόν πιο sexy από ποτέ

Η Σαρλίζ Θερόν πιο sexy από ποτέ

Written By Ανώνυμος on Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012 | 00:20



Δεν άντεξε η Σαρλίζ Θερόν να βλέπει στο διαδίκτυο τις φωτογραφίες της με το ξυρισμένο κεφάλι - ας όψεται ο ρόλος της Furiosa στο Mad Max- και η 37χρονη σταρ του «Προμηθέα» και της «Χιονάτης» είπε «ναι» στο ιταλικό Max Οκτωβρίου για μια σέξι φωτογράφιση, απαραίτητο συνοδευτικό της συνέντευξής της στο περιοδικό.

 

Η Σαρλίζ, που μετά το φουτουριστικό σύμπαν του Τζορτζ Μίλερ φημολογείται ότι θα συνεργαστεί με τον Τζον Μάντεν (Ερωτευμένος Σέξπιρ) στο θρίλερ μυστηρίου «Murder Mystery», ενώ έχει ανακοινωθεί η συμμετοχή της στο «Two Eyes Starring» του Σκοτ Ντέρικσον, αλλά και στο ενδεχόμενο σίκουελ του «Η Χιονάτη και ο Κυνηγός» - αν η Κρίστεν Στιούαρτ δεν επιλέξει να αφήσει πίσω της τα σκάνδαλα που φιλοξενήθηκαν στα πλατό του φιλμ- μίλησε για το ξεκίνημά της στο χώρο του μόντελινγκ, αλλά και για τον υιοθετημένο γιο της, Τζάκσον.



«Πάντοτε ήθελα παιδιά. Πρόσφατα η μητέρα μου βρήκε ένα γράμμα μου που είχα γράψει στα οκτώ μου χρόνια, όπου της έγραφα πως θέλω να με πάει σε ένα ορφανοτροφείο για να υιοθετήσουμε ένα αγοράκι για αδερφάκι μου. Δεν είναι μια απόφαση που έλαβα χωρίς να το σκεφτώ. Όταν κρατάω το γιο μου στην αγκαλιά μου ξεχνάω τα πάντα», λέει η Θερόν που όπως λέει ευγνωμονεί τον κόσμο της ιταλικής μόδας γιατί την έκανε να συνειδητοποιήσει ότι δεν κάνει για την πασαρέλα. Όσο για την ταυτότητά της, δεν ξεχνά την πατρίδα της τη Νότια Αφρική και αισθάνεται καλύτερα όταν μπορεί να κάνει απλά καθημερινά πράγματα όπως όλοι οι απλοί άνθρωποι: «Όταν επιστρέφω σπίτι, φοράω την πιζάμα μου, ταΐζω τα σκυλιά μου και αισθάνομαι ότι επιστρέφω στο φυσιολογικό μετά από την υπερέκθεση του εαυτού μου».



ΠΗΓΗ: ΣΙΝΕΜΑ
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger