ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Η Sarah θα ταξιδέψει με το Soyuz

Η Sarah θα ταξιδέψει με το Soyuz

Written By Ανώνυμος on Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012 | 07:30


Η Sarah Brightman, η διάσημη σταρ της ελαφράς κλασικής μουσικής ανακοίνωσε ότι αγόρασε μια θέση για ταξίδι στο ρωσικό διαστημόπλοιο Soyuz, εκπληρώνοντας έτσι μια «επιθυμία πέρα από τα πιο τρελά όνειρά της».
Αυτό ανακοινώθηκε σε συνέντευξη Τύπου στη Μόσχα, όπου βρίσκεται ως «καλλιτέχνης της UNESCO για την ειρήνη». Η αγγλίδα αοιδός θα ταξιδέψει πιθανότατα στις αρχές του 2015 στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό 400 χλμ πάνω από τη γη.
«Είμαι όσο ποτέ άλλοτε αναστατωμένη, κάνω κάτι που δεν τολμούσα ούτε να ονειρευτώ», δήλωσε η 52χρονη Brightman. Και πρόσθεσε: «Σε όλη μου τη ζωή είχα μια απίστευτη επιθυμία να ταξιδέψω στο διάστημα. Και να τώρα που το εξασφάλισα».
Η επιθυμία της γεννήθηκε, όπως είπε, όταν κοριτσάκι 8 ετών είδε στην  τηλεόραση, το 1969, τον αστροναύτη Αrmstrong να περπατά στη σεληνη. «Για μένα ήταν κάτι σαν θαύμα. Μου φάνταζε τόσο απίθανο και τρελό εκείνο τον καιρό αλλά την ίδια στιγμή μου μπήκε η ιδέα να κάνω κι εγώ κάτι τέτοιο».
Η Brightman, η οποία παρουσίασε στη Μόσχα τον τελευταίο δίσκο της τραγουδώντας την μεγάλη επιτυχία της «Έχασα την καρδιά μου με τον αστροναύτη», θα μείνει στο ρωσικό διαστημόπλοιο 12 μέρες και όπως δήλωσε βλέπει «αυτό το ταξίδι στα άστρα σαν μια αποστολή για την προώθηση της εκπαίδευσης των γυναικών προς στις επιστήμες και για την ενεργοποίηση της κοινωνίας μας στα θέματα του περιβάλλοντος» αλλά και σαν μια ευκαιρία να γίνει η πρώτη επαγγελματίας θα τραγουδήσει στο διάστημα.






ΠΗΓΗ: tovima.gr
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger