ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Mila Kunis: Η πιο sexy γυναίκα εν ζωή για το 2012

Mila Kunis: Η πιο sexy γυναίκα εν ζωή για το 2012

Written By Ανώνυμος on Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012 | 18:40




Το τιτλο της πιο sexy γυναίκας εν ζωή για το 2012 κέρδισε - άξια θα λέγαμε - η πανεμορφη ηθοποιός Mila Kunis.

Η Mila μιλώντας στο αμερικανικό τεύχος του Esquire δηλώνει ότι θέλει μόνο να μείνει αληθινή κυρίως στον εαυτό της: "Το τι κάνω και το ποια είμαι είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Κι έτσι θα μείνουν. Οι άνθρωποι ξεχνάνε ποιοι είναι και μετατρέπονται σε αυτό που θα ήθελαν να είναι ή αυτοί που υποτίθεται ότι είναι".

Η πανέμορφη Mila προσθέτει: "Αν μπω σ' αυτό το τρυπάκι, θα χάσω αυτό που είμαι και το μεγαλύτερο μέρος του ποια είμαι μου το έδωσαν οι γονείς μου και αυτό δεν θέλω να το χάσω. Ποτέ. Γιατί θα απογοητευόμουν βαθύτατα αν δεν ήταν εκείνοι περήφανοι για εμένα".
Στα 29 της χρόνια η γυναίκα με τα υπέροχα γαλάζια μάτια, έχει πλέον μία επιτυχημένη κινηματογραφική καριέρα, έναν νέο σύντροφο, τον Αshton Kutcher
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger