ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Η Πάολα φωτογραφήθηκε με την κόρη της και με νέο look!

Η Πάολα φωτογραφήθηκε με την κόρη της και με νέο look!

Written By Ανώνυμος on Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012 | 20:00




Η αλλαγή στα μαλλιά δεν θα είναι μόνιμη, αφού, όπως δήλωσε η τραγουδίστρια, δεν μπορεί να αποχωριστεί τα «εξτέ» της.

«Τα μαλλιά μου είναι η δύναμή μου, σαν του Σαμψών! Από παιδί τα είχα μακριά, μέχρι που τα έκανα μία φορά καρέ μέσα σε ένα καμαρίνι και μετά πήγα και έβαλα ένα εκατομμύριο εξτέ. Από τότε, δεν τα έχω βγάλει ποτέ. Όχι τα συγκεκριμένα που έβαλα τότε! (γέλια) Τα φοράω πάντα. Μου αρέσει το μαλλί. Μου αρέσει η κίνηση που έχει. Τα χορεύω τα μαλλιά».

Για την κόρη της είπε:

«Εγώ μεγάλωσα, άλλαξαν τόσα στο πρόσωπό μου, αλλά σίγουρα μου μοιάζει στον χαρακτήρα. Είναι φιλότιμη και είναι κάτι που παραδέχομαι στον άνθρωπο. Έχει βέβαια και κάτι σκληρό, αλλά αυτό είναι του μπαμπά της, αυτό είναι Φώτης».

ΠΗΓΗ: Ok!



Zougla.gr
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger