ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » «Δεν κυνηγάω το χρήμα και τη δόξα»

«Δεν κυνηγάω το χρήμα και τη δόξα»

Written By Ανώνυμος on Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012 | 01:20



Ανανεωμένη και πιο λαμπερή από ποτέ η Δέσποινα Ολυμπίου πόζαρε για τις ανάγκες γνωστού περιοδικού και "άνοιξε" τα χαρτιά της, για τον έρωτα και τα επαγγελματικά της.



Αναφερόμενη στη δουλειά της και στο πόσο την επηρεάζει το χρήμα, η τραγουδίστρια αποκάλυψε πως δεν ανήκει στην κατηγορία των γυναικών που κυνηγούν το χρήμα ή τη δόξα.«Φροντίζω να έχω στην ζωή μου όσα μου είναι απαραίτητα, για να είμαι ευτυχισμένη. Δεν κυνηγώ το πολύ χρήμα ή την δόξα» είπε στο περιοδικό "Adore".



Μιλώντας για τον έρωτα και τις επιλογές που έχει κάνει απαντά: «Έχω πάει πολλές φορές κόντρα στην διαίσθηση μου κι αυτό που ένιωσα τα πρώτα δευτερόλεπτα, αποδείχθηκε να είναι σωστό μετά από χρόνια».
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger