ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Ο Καπελερης εκθέτει τον Παπακωνσταντίνου. Καυγάς με Κεφαλογιάννη

Ο Καπελερης εκθέτει τον Παπακωνσταντίνου. Καυγάς με Κεφαλογιάννη

Written By Ανώνυμος on Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012 | 19:10




Ο Γιώργος Καπελέρης κατέθεσε σήμερα στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, ως πρώην επικεφαλής του ΣΔΟΕ, όλα όσα γνωρίζει για τις λίστες που κυκλοφορούν και για την περίφημη λίστα Λαγκάρντ.

Ο κ.Καπελέρης δήλωσε οτι ο κ. Παπακωνσταντίνου αφού πήρε στα χέρια του την λίστα Λαγκάρντ, επέλεξε ο ίδιος ονόματα από την λίστα και δεν την έδωσε ποτέ ολόκληρη στον ίδιο."Σήμερα ιδιωτεύω. Στο ΣΔΟΕ ήμουν από Γενάρη 2010 έως Μάιο 2011. Απουσιάζω δηλαδή περίπου 1,5 χρόνο. Απευθύνθηκα στο ΣΔΟΕ ενόψει της κατάθεσής μου εδώ, στην Επιτροπή Θεσμών, προκειμένου να μου γνωστοποιήσει ποια πολιτικά πρόσωπα ελέγχθηκαν επί των ημερών μου. Η απάντηση της υπηρεσίας ήταν αρνητική, επικαλούμενη το φορολογικό απόρρητο."

"Περί τα τέλη του 2010 ή τις αρχές του 2011, δεν θυμάμαι καλά... - να ξεκαθαρίσω… καμία λίστα δεν μου παραδόθηκε! - και λέω: περί τέλη 2010 ή αρχές 2011 μου παραδόθηκαν κάποια ονόματα από υπουργό Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου για να διενεργήσω έρευνα…", είπε ο κ. Καπελέρης.
"Μεταξύ αυτού του μικρού αριθμού ονομάτων που μου παραδόθηκαν εμπιστευτικά και ατύπως σε εμένα, και στη συνέχεια από εμένα στο ίδιο τον υπουργό, αυτό που θυμάμαι είναι πως δεν υπήρχε κανένα πολιτικό πρόσωπο ή οικονομικός παράγοντας επώνυμος, τουλάχιστον της τελευταίας 20ετίας. Και αν θυμάμαι καλά, αναφερόταν σε χρήσεις πολύ παλιές. Επαναλαμβάνω από τα 10 ονόματα που είχα πάρει δεν υπήρχε κανένα πολιτικό πρόσωπο και αναφερόταν σε καταθέσεις προ 10ετίας. Πιστεύω πως επελέγησαν άτομα που είχαν υψηλές καταθέσεις. Εγώ δεν είδα πλήρη λίστα."

Οι τόνοι ανεβηκαν επικίνδυνα όταν άρχισε να του κάνει ερωτήσεις ο Μανώλης Κεφαλλογιάννης.

"Τα ποσά αφορούσαν σε χιλιάδες ή εκατομμύρια ευρώ;", ρώτησε ο βουλευτής και γραμματέας της ΝΔ. "Δεν θυμάμαι.", απάντησε ο κ. Καπελέρης.

Και τότε άναψαν τα αίματα. Διαβάστε τον διάλογο:

Κεφαλλογιάνης: Εαν νομίζετε ότι απευθύνεστε όχι σε βουλευτές αλλά σε παιδιά της α’ δημοτικού πλανάστε πλάνη οικτρά!
Καπελέρης: Δεν ενθυμούμαι
Κεφαλλογιάνης: ‘Η είστε αφελής ή κοροϊδεύετε εμάς. Εάν δεν μπήκατε στη βάσανο την απάντηση που δώσατε στον κ. Παπακωνσταντίνου, το έγγραφο να το πρωτοκολλήσετε, ή είστε αφελής ή νομίζετε ότι είμαστε εμείς αφελείς. Ένα από τα δύο, διαλέξτε!
Καπελέρης: Μα δεν ενθυμούμαι!
Κεφαλλογιάνης: Μας δουλεύετε;
Καπελέρης: Δεν ενθυμούμαι καν αν τα ποσά ήταν σε ευρώ ή σε δραχμές, αφορούσαν κινήσεις παρελθόντων χρόνων. Δεν θυμάμαι καν σε τι νόμισμα ήταν! Με συγχωρείτε αλλά στέκομαι απέναντι σας με μεγάλο σεβασμό.
Κεφαλλογιάνης: Μα δεν μπήκατε στη βάσανο να δείτε το νούμερο! Πιστεύω πως ο κ. Καπελέρης ήρθε εδώ περισσότερο για να συσκοτίσει παρά για να ρίξει φως στο θέμα.
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger