ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » , » Φερέιρα: Έχουν δυνατότητες πρέπει να πιστέψουν στις δυνάμεις τους

Φερέιρα: Έχουν δυνατότητες πρέπει να πιστέψουν στις δυνάμεις τους

Written By Ανώνυμος on Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012 | 22:20


Στην κάμερα της Nova μίλησε ο Ζεσουάλδο Φερέιρα, ο οποίος αναφέρθηκε στο παιχνίδι με την Τότεναμ, αλλά και στην αναμέτρηση με την Ξάνθη που ακολουθεί. Ο Πορτογάλος τεχνικός επεσήμανε ότι οι «πράσινοι» έχουν δυνατότητες και αυτό που μένει είναι να πιστέψουν στις δυνάμεις τους.

Αρχικά ο Φερέιρα ρωτήθηκε για το αν ο Παναθηναϊκός είχε κέρδη που ξεπερνούν το γεγονός πως δεν πήρε τους τρεις βαθμούς: «Όχι, δεν νομίζω ότι είναι έτσι. Η νίκη είναι πάντα νίκη. Μακάρι να είχαμε τη δυνατότητα να είχαμε νικήσει χθες ώστε να είχαμε σήμερα μια χαρά την οποία έχουμε να δεχτούμε καιρό. Αν θυμάστε έτσι ήταν και στην αρχή, έτσι ξεκινήσαμε: νικήσαμε τη Μάδεργουελ τόσο στη Σκωτία όσο και εδώ, ενώ στη συνέχεια με τη Μάλαγα κάναμε εδώ ένα παιχνίδι ανάλογο με το χθεσινό. Όμως για λόγους που δεν είναι εύκολο να εξηγηθούν δεν μπορέσαμε μετά να συνεχίσουμε με νίκες. Όπως έχω εξηγήσει πολλές φορές, οι εξηγήσεις που δίνονται μετά από ένα παιχνίδι έχουν σαν βάση και σαν κριτήριο το αποτέλεσμα αυτού του αγώνα. Και δεν ξέρω αν, χθες το βράδυ, η προσπάθεια του Τοτσέ δεν είχε ευοδωθεί και ο Τοτσέ δεν είχε βρει δίχτυα και δεν είχε πετύχει το γκολ, αν θα μιλάγαμε σήμερα στην ίδια ατμόσφαιρα που μιλάμε τώρα. Έτσι λοιπόν οι δικές μου απόψεις για το ποδόσφαιρο, για τα αποτελέσματα, για τους αγώνες, μπορεί να είναι διαφορετικές από τις αντίστοιχες άλλων ανθρώπων και το λέω αυτό επειδή εγώ αναλύω τον αγώνα, αξιολογώ τις φάσεις και τις καταστάσεις, κοιτάζω τα λάθη και ουσιαστικά η άποψή μου είναι διαφορετική από αυτή που μπορεί να δηλώνουν άλλα άτομα που κρίνουν με αποκλειστικό κριτήριο το αποτέλεσμα. Για το λόγο αυτό λέω ότι η χθεσινή ισοπαλία δεν είναι ένα αποτέλεσμα καλό και θα πω ότι αυτός είναι ο χαρακτήρας μου: εγώ έχω συνηθίσει να κερδίζω ομάδες το ίδιο ισχυρές ή ακόμα και ισχυρότερες από την Τότεναμ.
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger