ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΘΕΡΙΔΗΣ: «Δεν πουλάω το σπίτι μου»

ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΘΕΡΙΔΗΣ: «Δεν πουλάω το σπίτι μου»

Written By Ανώνυμος on Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012 | 05:30



ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΘΕΡΙΔΗΣ: «Δεν πουλάω το σπίτι μου»

Πολλά ακούστηκαν τον τελευταίο καιρό για τον Θοδωρή Αθερίδη και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει λόγω της οικονομικής κρίσης.
Μάλιστα, κακοθελητές δεν άργησαν να αναφέρουν πως βγάζει προς πώληση το σπίτι στη Γλυφάδα.
Ο ηθοποιός σε συνέντευξή του έβαλε τέλος στα σενάρια, διαψεύδοντας το οτιδήποτε έχει ειπωθεί σχετικά με την οικία του.
«Όχι, δεν ισχύει. Το σπίτι δεν έχει πουληθεί, απλώς ενοικιάζεται. Για κανέναν δεν είναι εύκολα τα πράγματα, αγωνίζομαι καθημερινά. Δουλεύω 16 ώρες τη μέρα, πληρώνομαι ελάχιστα, κάνω κι εγώ το δικό μου αγώνα για να επιβιώσω. Έκανα κάποια επιτυχία αυτά τα χρόνια, έβγαλα χρήματα, αλλά δεν μπορώ να συγκαταλέξω τον εαυτό μου στους εύπορους«, δήλωσε στο περιοδικό «Τηλεθεατής».
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger