ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » «Είμαστε καλά με τον Γιάννη, περνάμε όμορφα...»

«Είμαστε καλά με τον Γιάννη, περνάμε όμορφα...»

Written By Ανώνυμος on Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012 | 03:40



Φέτος είναι ελάχιστα τα σίριαλ που θα βγουν στον τηλεοπτικό αέρα. Η Βάσω Λασκαράκη έχει την τύχη να συμμετέχει σε ένα από αυτά, στα «Κλεμμένα Όνειρα» που θα αρχίσουν να προβάλλονται από τα μέσα Νοεμβρίου. Η ηθοποιός μίλησε στο TV Zapping για την κατάσταση που επικρατεί στην ελληνική τηλεόραση, τα τουρκικά σίριαλ αλλά και για τον γάμο.



«Δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι στάση να κρατήσω...Κάποιες φορές σκέφτομαι ότι θα ήθελα να μην υπήρχαν τουρκικές σειρές, όμως από την άλλη πλευρά δεν είμαι και εκατό τοις εκατό αρνητική. Δεν έχω παρακολουθήσει ούτε ένα επεισόδιο οόκληρο, έχω δει λίγο από τη σειρά που παίζεται πριν από εμάς στο Mega…»

«Δεν είμαι κατά του γάμου, όπως έχει γραφεί, αλλά δεν είναι κάτι που ονειρευόμουν από μικρή, να βάλω νυφικό, να κάνω δεξιώσεις και να έχω πολλούς καλεσμένους....Δεν θέλω να οργανώσω και να ξοδέψω χρήματα – ειδικά αυτή την περίοδο – σε κάτι που σε τελική ανάλυση θεωρώ ότι δεν θα το ευχαριστηθώ...Θα κάνουμε ότι μας βγει, πραγματικά. Είμαστε καλά με τον Γιάννη, περνάμε όμορφα, στηρίζει πολύ ο ένας τον άλλο κι αυτό είναι καταρχάς που με ευχαριστεί πάρα πολύ...»
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger