ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » "Το χάνουμε το κορμί πατριώτες"!

"Το χάνουμε το κορμί πατριώτες"!

Written By Ανώνυμος on Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012 | 16:10




Φεύγει η πάλαι ποτέ αναπληρωματική Σταρ Ελλάς Τζούλια Αλεξανδράτου από την Ελλάδα…

Σοκαριστήκαμε σας λέμε όταν είδαμε αυτή την ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebok:

«Σε 1 μήνα φεύγω μόνιμα για να ζήσω στην Αυστρία. Θα μου λείψεις Ελλάδα. Αντίο. Τα έχω ζήσει όλα και τα έχω δει όλα. Άκουσα πολλά, έκανα πολλά και τα γνώρισα όλα. Έζησα την ζωή μου. Νέο ξεκίνημα ζωής και μακριά από την αρνητική ενέργεια. Είμαι αρρωστημένα χαρούμενη που φεύγω για να γνωρίσω έναν νέο κόσμο με τον έρωτα της ζωής μου, την μεγάλη μου αγάπη τον Κρις. Και για όλο το υπόλοιπο της ζωής μου!».

Πως θα ζήσει ο ελληνικός λαός χωρίς Τζούλια;

Το ερώτημα είναι από όλα τα μέρη του πλανήτη την Αυστρία διάλεξε;;Πως κι έτσι;...
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger