ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Βάσω Λασκαράκη: «Μακάρι ο γάμος να είναι η εξέλιξη»

Βάσω Λασκαράκη: «Μακάρι ο γάμος να είναι η εξέλιξη»

Written By Ανώνυμος on Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012 | 01:20



​ «Δεν είμαι κατά του γάμου, όπως έχει γραφεί, αλλά δεν είναι και κάτι που ονειρευόμουν από μικρή να βάλω νυφικό, να κάνω δεξιώσεις και να έχω τους πολλούς καλεσμένους», λέει η Βάσω Λασκαράκη και μιλά για την σχέση της με τον Γιάννη Τσιμιτσέλη!

Η γνωστή ηθοποιός δεν κρύβει την επιθυμία της να παντρευτεί με τον αγαπημένο της, προσθέτει όμως πως… δεν αντέχει τη διαδικασία.

«Βαριέμαι υπερβολικά όλη αυτή τη διαδικασία. Διάλεξε νυφικό, μπομπονιέρες, κτήματα, τρέξε και ψάξε για χιλιάδες πράγματα... Δεν θέλω να οργανώσω και να ξοδέψω χρήματα -ειδικά σε τέτοιες εποχές- σε κάτι που σε τελική ανάλυση θεωρώ ότι δεν θα το ευχαριστηθώ», αναφέρει η Βάσω.

Παράλληλα, η ηθοποιός τονίζει πως θέλει ό,τι είναι να έρθει στη σχέση της, όπως ένα παιδί, να έρθει φυσιολογικά: «για να είμαι τρία χρόνια με έναν άνθρωπο, για να συμβιώνουμε και να ζούμε μαζί την καθημερινότητά μας, εννοείται πως δεν είναι μια σχέση που έχω κάνει για να περνάω απλά την ώρα μου και να πίνω ποτά –δεν είμαι τέτοιος τύπος εξάλλου. Μακάρι να είναι αυτή η εξέλιξη… Επιμένω, όμως, να λέω ότι δεν είναι κάτι που θα το σχεδιάσω ή θα το προγραμματίσω. Αν είναι να έρθει κάποια στιγμή, με το καλό να έρθει, δεν θα το πιέσω».
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger