ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Ακρίτα:Τι έχω να κερδίσω αν θα με συμπαθεί ή όχι ο Μπέζος;

Ακρίτα:Τι έχω να κερδίσω αν θα με συμπαθεί ή όχι ο Μπέζος;

Written By Ανώνυμος on Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012 | 17:10




Οι δηλώσεις του Γιάννη Μπέζου ''ότι τώρα θα φύγει η σαβούρα'' είχαν προκαλέσει την οργισμένη απάντηση της Έλενας Ακρίτα που δεν παίρνει ούτε λέξη πίσω για όλα όσα είχε γράψει στο Facebook για τον ηθοποιό.

«Τι έχω να κερδίσω αν θα με συμπαθεί ή όχι ο Γιάννης Μπέζος;» δήλωσε στην εκπομπή του Τάσου Τρύφωνος ΤΕΤ- Α - ΤΕΤ στην Κύπρο η κα Ακρίτα σημειώνοντας πως «δεν γνωρίζομαι με το Μπέζο. Τον έχω δει σε 2-3 πρεμιέρες κοινών φίλων και έχουμε πει ένα “γεια σου τι κάνεις”. Δεν έχω τίποτα να κερδίσω ούτε εγώ ούτε εκείνος».

Στην συνέχεια ανέφερε πως λειτουργεί παρορμητικά. «Είμαι αυθόρμητη και εκείνη την ώρα διάβασα την είδηση και αντέδρασα όπως αντέδρασα. Αν με ρωτάς αν μετανιώνω ή αν θα έπρεπε να τον πάρω τηλέφωνο όπως γράφτηκε, απαντώ πως τηλέφωνο παίρνω τους φίλους μου. Όταν κάποιος τοποθετείτε δημόσια, απαντάς δημόσια».

Στην εκπομπή του Τάσου Τρύφωνος μίλησε και για τις φωτογραφίες των επωνύμων στα περιοδικά που κρέμονται κάθε εβδομάδα στα περίπτερα.

«Κάπου ο κόσμος πρέπει να λειτουργεί πιο καχύποπτα. Δηλαδή, όταν βλέπει την άλλη να βγαίνει με το μπικίνι ρουφώντας την κοιλιά και να λέει ότι είναι δήθεν φωτογραφία από κάποιον παπαράτσι.... να πονειρεύεται. Ή όταν βλέπεις την άλλη στην λαϊκή και είναι δήθεν παπαράτσι φωτογραφία. Πρέπει να καταλάβει ο κόσμος ότι το 98 τοις εκατό είναι στημένο.
Με το Γιώργο είμαστε πολλά χρόνια μαζί μια φορά μόνο κάποιος φωτογράφος μας έχει πετύχει κάπου που τρώγαμε. Ε, πως τους άλλους τους πετυχαίνουνε;»

Σε ότι αφορά στο αν ο χρόνος την τρομάζει απάντησε πως και βεβαίως την τρομάζει. «Τι να πω; Πόσο αγαπώ τις ρυτίδες μου; Φαντάζομαι θα έχεις καλεσμένους που θα σου τα πούνε αυτά τα κλισέ.».

Όσο ξαφνικός ήταν ο γάμος της με τον Γιώργο Κυρίτση για όλους εμάς, άλλο τόσο ευχάριστη και ξαφνική έκπληξη ήταν για τον ίδιο τον Γιώργο Κυρίτση η απόφαση της να πει το ναι!!!

«Μπορώ να σου πω ότι ξάφνιασε και εμάς. Έχω κάποιες απόψεις για το γάμο τις οποίες έχω εκθέσει και δημόσια. Θεωρώ ότι ο γάμος από μόνος του έχει ένα κλειστοφοβικό για μένα συναίσθημα.
Ο Γιώργος είναι πιο παραδοσιακός. Ίσως επειδή είναι άνδρας. Αλλά σε κάποιες περιπτώσεις είναι αυτό που λένε άλλος έχει το όνομα και άλλος τη χάρη. Οι γυναίκες θέλουν το γάμο στην περίπτωση μας ίσχυε το αντίθετο.»

Χωρίς '' αναισθητικό '' σχολίασε και την τηλεοπτική πραγματικότητα η Έλενα Ακρίτα. Μάλιστα δεν έκρυψε πως ήδη έχει κινηθεί νομικά, για λεφτά που της χρωστάνε από τηλεοπτική δουλειά.

«Είμαι εξοργισμένη γιατί υπολογίζαμε ότι σε δυο μήνες κλείνουμε 2 χρόνια απλήρωτοι. Αυτό που μας έχει σκοτώσει είναι ότι ποτέ κανείς δεν βγαίνει να σου πει ότι θα πάρεις τα λεφτά σου σε δυο χρόνια. Σου λένε όχι αύτη την εβδομάδα, την άλλη, όχι αυτό το μηνά τον άλλο. Αυτό σου σπάει τα νεύρα.
Έρχεται και η εφορία που δεν καταλαβαίνει…»
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger