ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Μίκαελ Σουμάχερ: Το τέλος ενός θρύλου έφτασε!

Μίκαελ Σουμάχερ: Το τέλος ενός θρύλου έφτασε!

Written By Ανώνυμος on Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012 | 17:30




Το τέλος ενός θρύλου έφτασε... Ο Μίκαελ Σουμάχερ ανακοίνωσε τη δεύτερη (και τελεσίδικη) αποχώρησή του από την ενεργό δράση, έπειτα από συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στη Σουζούκα της Ιαπωνίας.

Η απόφαση της Μερσέντες να αντικαταστήσει τον Γερμανό οδηγό με τον Λιούις Χάμιλτον την επόμενη περίοδο ήταν εκείνη που οδήγησε τον υπερπρωταθλητή της Φόρμουλα 1 στην απόφαση να φύγει εντελώς από τα γκραν πρι. Ο διάσημος πιλότος βρίσκεται στην Ιαπωνία για τη 15η κούρσα του παγκοσμίου πρωταθλήματος και εκεί δημοσιοποίησε την πρόθεσή του.

«Δεν πετύχαμε τους στόχους μας, αλλά μπορώ να είμαι χαρούμενος για τα συνολικά επιτεύγματα στην καριέρα μου» είπε ο Σουμάχερ και συνέχισε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω την εταιρεία μου, την ομάδα και τους μηχανικούς μου για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. Θα ήθελα πλέον να επικεντρωθώ στο φινάλε της σεζόν και να ευχαριστηθώ αυτούς τους αγώνες».

Ο «Σούμι» τόνισε ότι έχει αρχίσει να χάνει τον ενθουσιασμό του και νιώθει όπως το 2006, λίγο πριν από την πρώτη αποχώρησή του από την ενεργό δράση: «Δεν μετάνιωσα ούτε λεπτό για την επιστροφή μου στη Φόρμουλα 1. Οι μπαταρίες μου όμως έχουν χτυπήσει κόκκινο, όπως έγινε και το 2006. Δεν υπάρχει χρόνος να τις ξαναφορτίσω, πλέον νοιάζομαι μόνο για την πλήρη “απελευθέρωσή” μου. Είχα τις αμφιβολίες μου πριν πάρω την απόφασή μου, αλλά με αυτή την ενέργεια που μου έχει απομείνει δεν μπορώ να συνεχίσω. Δεν είναι στο στιλ μου να κάνω κάτι για το οποίο δεν νιώθω διατεθειμένος να προσφέρω το 100%»!

Ο Σουμάχερ θα δώσει με αυτό τον τρόπο τέλος σε μια καριέρα 21 ετών, διάστημα στο οποίο κατέκτησε επτά τίτλους στη Φόρμουλα 1 και περισσότερες από 300 νίκες σε αγώνες.
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger