ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » «Δεν ήταν κανένας λιγούρης ο άνθρωπος...»

«Δεν ήταν κανένας λιγούρης ο άνθρωπος...»

Written By Ανώνυμος on Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012 | 05:10



Σάλο στη σόουμπιζ είχε προκαλέσει η αποκάλυψη πριν από δύο εβδομάδες ότι Ρώσος μεγιστάνας είχε κάνει δώρο στο μοντέλο Δήμητρα Αλεξανδράκη ρούχα αξίας 37.500! ευρώ. Η Δήμητρα Αλεξανδράκη επέστρεψε και σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» εξήγησε το πως την προσέγγισε ο πολυεκατομμυριούχος.



«Είχα πάει στη Μύκονο για μια φωτογράφηση αλλά και για να ξεκουραστώ. Εκεί που ήμουν ξαπλωμένη στην παραλία της Ψαρούς, έρχονταν κοπέλες από την μπουτίκ και μου έφερναν σακούλες με πράγματα. Παπούτσια, ρούχα, κοσμήματα, λέγοντας μου –Αυτά είναι για σας!» είπε η Δήμητρα Αλεξανδράκη και αποκάλυψε ότι όταν πήγε στη μπουτίκ να επιστρέψει τα ρούχα εκεί βρισκόταν ο Ρώσος μεγιστάνας ο οποίος της είπε: «Είναι μεγάλη μου τιμή που σας γνωρίζω. Θα ήθελα να μου επιτρέψετε να σας κάνω ένα δώρο. Έχω διαλέξει κάποια πράγματα για σας, αλλά μπορείτε να πάρετε κι ότι άλλο θέλετε. Θα είναι μεγάλη μου τιμή να δεχτείτε το δώρο μου».



Η Δήμητρα Αλεξανδράκη ανέφερε ότι τη στιγμή που βρισκόταν στην μπουτίκ εμφανίστηκαν δύο κοπέλες οι οποίες δήλωσαν...αδελφές της και αγόρασαν κάποια ρούχα.» Το μοντέλο αφού δεν θέλησε να εξηγήσει γιατί δεν σταμάτησε τις υποτιθέμενες αδελφές της κατέληξε: «Δεν ήταν ο άνθρωπος κανένας λιγούρης. Ήθελε να μου κάνει δώρο.»
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger