ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Ευαγγελία Αραβανή: Δεν είμαι γλάστρα

Ευαγγελία Αραβανή: Δεν είμαι γλάστρα

Written By Ανώνυμος on Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012 | 19:50




Στο «Μες στην καλή χαρά» που έχει γίνει αρκετά gossip αυτή τη σεζόν συμμετέχει η ξανθιά Σταρ Ελλάς του 1995 Ευαγγελία Αραβανή, που πήρε την θέση της επίσης ξανθιάς Έλενας Παπαβασιλείου.

Ποια η γνώμη της για τον ρόλο της στον..καναπέ της εκπομπής;;

«Δε νομίζω ότι είμαστε, εγώ η οποιαδήποτε άλλη, μια ξανθιά όμορφη κοπέλα… Η κάθε μια έχει και την προσωπικότητα της»,είπε η Ευαγγελία.

Και προσθέτει πως «εγώ προσπάθησα να είμαι όσο το δυνατόν καλύτερη στο δοκιμαστικό που πέρασα. Δεν ήμουν μονό εγώ, αλλά και άλλα κορίτσια και περίμενα μια θετική απάντηση, την οποία και πήρα».

Το μοντέλο που πέρασε από την πασαρέλα στην παρουσίαση δηλώνει πως «μιλάω όσο μπορώ στην εκπομπή.. Είμαστε πέντε άτομα στον καναπέ και ο καθένας έχει το χρόνο του. Πριν από καιρό είχα συμμετάσχει και στον «όμορφο κόσμο» του Γρηγόρη Αρναούτογλου, απλά εκεί ίσως είχα λιγότερο ρόλο ας πούμε όσον αφορά στο να παρουσιάσω κάποιο θέμα εδώ έχω κάποια θέματα γυναικεία».

Τέλος, είπε πως «χαίρομαι που βρίσκομαι στην τηλεόραση πόσο μάλλον τέτοια εποχή δύσκολη ήταν κάτι που πάντα μου άρεσε».
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger