ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Μενεγάκη: Ωχ μου μπήκε σοκολάτα!

Μενεγάκη: Ωχ μου μπήκε σοκολάτα!

Written By Ανώνυμος on Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012 | 11:45


Η Ελένη μπήκε στην κουζίνα του μάγειρα της, Βασίλη Καλλίδη και το πρώτο που έκανε ήταν να του δώσει ένα μεγάλο κόκκινο φιλί στην ποδιά!

«Αυτό είναι η υπογραφή μου» είπε η παρουσιάστρια και ο μάγειρας της είπε «όταν γεράσεις θα έχει μεγάλη αξία»! Κι εκείνη είπε «άμα περιμένεις μέχρι να γεράσω θα αργήσεις πολύ».

Μετά από το φιλί, είχαμε και απρόοπτα.. Της μπήκε σοκολάτα στο στήθος!
«Ωχ μου μπήκε σοκολάτα», είπε η Ελένη και όλοι γύρω της ξέσπασαν σε γέλια..

Όσο για το αν ήθελε βοήθεια με… τη σοκολάτα, η ίδια είπε «όχι ευχαριστώ, μπορώ και μόνη μου..την πρόλαβα τη σοκολάτα πριν λιώσει από τη ζέστη».

Και για να πει και κάπου τον πόνο της, όταν ο Καλλίδης την ρώτησε γιατί δεν ήταν καλά χθες, του απάντησε πως «ήμουνα σαν ρουφηγμένη, αλλά σήμερα νιώθω πολύ καλά. Πήρα και βιταμίνη! Χθες ξέχασα να την πάρω. Εγώ νομίζω η διάθεση μου είναι έτσι λόγω του καιρού»..
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger