ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Ντάνιελ Κρεγκ «Δεν μπορώ να μεθύσω δημόσια πλέον, είμαι ο Τζέιμς Μποντ»

Ντάνιελ Κρεγκ «Δεν μπορώ να μεθύσω δημόσια πλέον, είμαι ο Τζέιμς Μποντ»

Written By Ανώνυμος on Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012 | 08:50

Σε συνέντευξή του στο περιοδικό Vanity Fair, ο Ντάνιελ Κρεγκ μιλάει για την έλλειψη προσωπικής ζωής και... ιδιωτικότητας που βιώνει -κυρίως λόγω της μεγάλης απήχησης που έχει ο ρόλος του Τζέιμς Μποντ.
Λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα της ταινίας του Τζέιμς Μποντ “Skyfall” ο 44χρονος ηθοποιός δυσανασχετεί με την αδυναμία του να περάσει καλά καθώς ξέρει ότι οτιδήποτε και αν κάνει θα βγει στην δημοσιότητα: “Μιλάς με ανθρώπους της βιομηχανίας που το κάνουν αυτό για 40 χρόνια και όλοι υπογραμμίζουν αυτή τη διαφορά: στο τέλος της ημέρας μπορούσες να πας σε ένα μπαρ, να μεθύσεις και να μεθύσεις πολύ, να περάσεις καλά, να χαλαρώσεις και οτιδήποτε άλλο, αλλά κανένας δε θα το γνώριζε. Τώρα πλέον όλοι έχουν μια κάμερα”υποστηρίζει ο κινηματογραφικός μυστικός πράκτορας και συνεχίζει αναφέροντας ότι πλέον εκπροσωπεί ένα άλλο προφίλ εξαιτίας του ρόλου που ενσαρκώνει: “Δεν είναι ο στόχος μου να πάω να μεθύσω, απλά αυτό είναι ένα παράδειγμα. Δεν μπορείς να ζήσεις μια φυσιολογική ζωή πλέον. Γιατί θα γίνει δημόσια γνωστό ότι μέθυσες σε ένα μπαρ ή ότι γδύθηκες σε μια παραλία. Τώρα κατά κάποιο τρόπο πρέπει να έχω υψηλό προφίλ. Έχω κάνει πολλά πράγματα στη ζωή μου. Αλλά πρέπει να το σκεφτείς πλέον έτσι -το οποίο είναι λυπηρό γιατί μ' αρέσουν τα μπαρς”.

Η 23η κινηματογραφική περιπέτεια του Τζέιμς Μποντ θα κάνει πρεμιέρα στις ελληνικές αίθουσες την 1 Νοεμβρίου.  Eνώ κυκλοφόρησε και ένα μικρό απόσπασμα από το τραγούδι που θα “ντύνει” τους τίτλους, το οποίο ερμηνεύει η Αντελ.
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger