ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » «Ο χωρισμός μου δεν ήταν τίποτα μπροστά στην απώλεια της μητέρας μου»

«Ο χωρισμός μου δεν ήταν τίποτα μπροστά στην απώλεια της μητέρας μου»

Written By Ανώνυμος on Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012 | 02:40



Η Μαρία Ηλιάκη καλεσμένη στην εκπομπή «Μες στην καλή χαρά» μίλησε για πρώτη φορά για τις δύσκολες στιγμές που έζησε με το χαμό της μητέρας της.

Η παρουσιάστρια όταν «έχασε» τη μητέρα της δούλευε συνεχώς και δεν είχε προλάβει να συνειδητοποιήσει τι συνέβη. Το καλοκαίρι που τελείωσε με τη δουλειά της άρχισε να αντιλαμβάνεται τι είχε γίνει και πήρε το πρώτο αεροπλάνο και πήγε διακοπές με φίλους.

Εξομολογήθηκε ότι έχει περάσει στάδιο που έγινε πολύ αντικοινωνική και δεν ήθελε να δει άνθρωπο. Απευθύνθηκε σε κάποιον ειδικό και σιγά-σιγά προσπαθεί να το ξεπεράσει.

«Το φετινό καλοκαίρι ήταν από τα χειρότερα της ζωής μου». Μάλιστα λίγο καιρό πριν χάσει τη μαμά της είχε χωρίσει και ήταν στενοχωρημένη αλλά μετά το τραγικό συμβάν συνειδητοποίησε όπως είπε: «Ο χωρισμός μου δεν ήταν τίποτα μπροστά στην απώλεια της μητέρας μου».
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger