ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Απολογητική επιστολή της Apple στους πελάτες της

Απολογητική επιστολή της Apple στους πελάτες της

Written By Ανώνυμος on Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012 | 00:30


Ο Τιμ Κουκ, διευθύνων σύμβουλος της Apple, ζήτησε συγγνώμη στους πελάτες της εταιρείας, με απολογητική επιστολή, μετά τις έντονες διαμαρτυρίες για λάθη στην νέα υπηρεσία χαρτών παραπέμποντας τους χρήστες στις αντίστοιχες υπηρεσίες ανταγωνιστικών υπηρεσιών, όπως η Google.

«Λυπούμαστε ιδιαίτερα για την αγανάκτηση που προκάλεσε αυτό στους πελάτες μας και κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για να βελτιώσουμε την υπηρεσία Maps», αναφέρει στην επιστολή που αναρτήθηκε στον ιστότοπο της εταιρείας, προσθέτοντας ότι η εταιρεία «δεν μπόρεσε να τηρήσει» την υπόσχεσή της «να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες της».

Με την κυκλοφορία του iPhone 5 και του iOS 6 νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η Apple εγκαινίασε και τη δική της υπηρεσία χαρτών, για την οποία όμως διατυπώθηκαν παράπονα εκ μέρους των χρηστών σε επίπεδο γεωγραφικών πληροφοριών και ελλείψεων., ζήτησε συγγνώμη στους πελάτες της εταιρείας, με απολογητική επιστολή, μετά τις έντονες διαμαρτυρίες για λάθη στην νέα υπηρεσία χαρτών παραπέμποντας τους χρήστες στις αντίστοιχες υπηρεσίες ανταγωνιστικών υπηρεσιών, όπως η Google.

«Λυπούμαστε ιδιαίτερα για την αγανάκτηση που προκάλεσε αυτό στους πελάτες μας και κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για να βελτιώσουμε την υπηρεσία Maps», αναφέρει στην επιστολή που αναρτήθηκε στον ιστότοπο της εταιρείας, προσθέτοντας ότι η εταιρεία «δεν μπόρεσε να τηρήσει» την υπόσχεσή της «να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες της».
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger