ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » «Έχω ζήσει ακόμα και με 200 ευρώ τον μήνα...»

«Έχω ζήσει ακόμα και με 200 ευρώ τον μήνα...»

Written By Ανώνυμος on Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012 | 04:10



«Άντρας έτοιμος για όλα» δηλώνει ο Γιάννης Τσιμιτσέλης ο οποίος μίλησε στο περιοδικό ΕΓΩ! για την θεατρική παράσταση στην οποία πρωταγωνιστεί, την οικονομική κρίση αλλά και τις σχέσεις.



«Οι απολαβές μου είναι μειωμένες γύρω στο 50%. (...) Το γεγονός δεν με σόκαρε. Βλέποντας τα πάντα να βουλιάζουν γύρω μου, το να δουλεύω και μόνο είναι πια...όαση και προσπαθώ να το απολαμβάνω. (...) Έχω περάσει οικονομικά δύσκολα στη ζωή μου, αλλά πάντα προσάρμοζα τα πράγματα σύμφωνα με τις ανάγκες μου. Δεν σκέφτηκα ποτέ ότι ήρθε το τέλος του κόσμου...»



«Έχω ζήσει και με λιγότερα από 300 ή ακόμα και 200 ευρώ το μήνα. Τα πρώτα χρόνια που ήμουν στην Αθήνα, τα χρήματα έφταναν ίσα-ίσα για να καλύπτω τη σχολή. (...) Δεν έβγαινα από το σπίτι καθόλου. Ψώνιζα μόνο τα απαραίτητα στο σούπερ μάρκετ, για να μαγειρεύω στο σπίτι, και ήμουν συνέχεια μέσα. Υπήρξαν στιγμές που δεν είχα χρήματα να πάρω ένα εισιτήριο λεωφορείο.»

«Θέλω σταθερότητα στη ζωή μου, να μην αναλώνομαι δεξιά και αριστερά κάθε λίγο και λιγάκι. (...) Δεν σκέφτομαι τον γάμο. Με τη Βάσω μένουμε μαζί. Νομίζω ότι δεν απέχει πολύ από τον γάμο. Πίστευα και πιστεύω ότι ο γάμος είναι για τους τρίτους και όχι για το ζευγάρι, έτσι κι αλλιώς.»
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger