ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » «Είχα φτάσει 150 κιλά κι έχασα 35»

«Είχα φτάσει 150 κιλά κι έχασα 35»

Written By Ανώνυμος on Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012 | 02:00



«Έφτασα τα 150 κιλά» δήλωσε η γνωστή αστρολόγος Άση Μπήλιου και αποφάσισε να τα ξεφορτωθεί χάνοντας, για αρχή, 35 κιλά. Αποκάλυψε, επίσης, ότι λόγοι υγείας την οδήγησαν στην αύξηση βάρους.

Η ίδια, μιλώντας σε τηλεοπτική κάμερα, τόνισε: «Τα πολλά κιλά τα πήρα όταν πρωτοβγήκα στην τηλεόραση, δεν είχα πάντα πρόβλημα με το βάρος. Το 2001 στο Mega, όταν ήμουν με τον Φώτη και την Μαρία, μου παρουσιάστηκε άσθμα και για ένα χρόνο έπαιρνα κορτιζόνη. Εκεί ξέφυγα κόντεψα τα 150 κιλά».

Από το 2002, όπως εξήγησε, και μετά έχασε τα 35 κιλά:

«Από το 2002 και μετά άρχισα σταδιακά να χάνω κιλά και έχω χάσει αυτά τα 10 χρόνια, 35 κιλά, αλλά σε έναν άνθρωπο σαν εμένα τα λίγα κιλά δεν φαίνονται. Σ΄ αυτά τα χρόνια έκανα παραστρατήματα και ξανακυλούσα και άντε πάλι από την αρχή», ενώ στη συνέχεια υποστήριξε «τα τελευταία δύο χρόνια άρχισα να κάνω pilates, που ήταν ναι μεν μια μορφή άσκησης αλλά όχι τόσο δυναμική ώστε να με βοηθήσει.

Από τον Φεβρουάριο άρχισα και κολυμβητήριο και τον Ιούλιο πέρασα πάλι ένα πρόβλημα υγείας που με έστειλε στο νοσοκομείο. Μια φλεγμονή δημιούργησε τρύπα στο λεπτό έντερο και έπρεπε να σταματήσω τα χάπια για τον διαβήτη. Έτσι χωρίς φαρμακευτική αγωγή έπρεπε μόνο με την διατροφή, να ρυθμίζω το ζάχαρό μου με αποτέλεσμα να τρώω σαν σπουργίτι!».
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger