ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » H απάντηση της Lady Gaga για τα παραπανίσια κιλά της

H απάντηση της Lady Gaga για τα παραπανίσια κιλά της

Written By Ανώνυμος on Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012 | 14:30



Αυστηρή κριτική δέχθηκε η Lady Gaga που τελευταία φαίνεται να έχει πάρει αρκετά κιλά. Κάποιοι έφθασαν στο σημείο να κοροϊδέψουν την popstar για τις πληθωρικές καμπύλες της, φανερά πιο... θηλυκές από το παρελθόν. Ωστόσο, τώρα η Lady Gaga απαντά με τον μοναδικό, δικό της τρόπο.



Φωτογραφήθηκε με τα εσώρουχα επιδεικνύοντας τον... νέο της εαυτό και δίνοντας μαθήματα κατά της βουλιμίας και της ανορεξίας. Αποκάλυψε μάλιστα ότι στην εφηβική ηλικία αντιμετώπισε προβλήματα διατροφικών διαταραχών.
 


«Βουλιμία και ανορεξία από τότε που ήμουν 15... Ο φίλος μου με προτιμά πιο γεμάτη. Όταν τρώω είμαι υγιής και δεν με ενδιαφέρει και τόσο η εμφάνισή μου. Είμαι χαρούμενη. Πιο χαρούμενη από ποτέ. Δεν θα πάθω και ψυχολογικό εξαιτίας της κριτικής. Αυτή είμαι και είμαι περήφανη σε οποιοδήποτε μέγεθος» έγραψε η popstar, η οποία αναφέρθηκε και στο προσωπικό της site, το Body Revolution.



«Σήμερα συμμετέχω στο BODY REVOLUTION. Για να εμπνεύσω τη γενναιότητα και να προκαλέσω λίγη «......» συμπόνοια. Η μητέρα μου και εγώ δημιουργήσαμε το BORN THIS WAY FOUNDATION για έναν και μόνο λόγο «να εμπνεύσουμε γενναιότητα. Αυτό το profile είναι μία επέκταση αυτού του ονείρου. Να είστε γενναίοι και να γιορτάζετε μαζί μας τα «ορατά ελαττώματά» σας όπως μας λέει η κοινωνία. Κάντε τα ψεγάδια σας διάσημα κι επιπλέον επαναπροσδιορίστε το αηδιαστικό».



Επίσης, έγραψε «Εδώ είναι η Gaga... Τώρα που η επανάσταση του σώματος άρχισε, να είστε γενναίοι και αναρτήστε μία φωτογραφία σας για να γιορτάσετε τον θρίαμβο στις ανασφάλειές σας».

ΠΗΓΗ: DAILY MAIL
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger