ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Στικούδη: "Γιατί αρνήθηκε την πρόταση για το Μες την καλη χαρά

Στικούδη: "Γιατί αρνήθηκε την πρόταση για το Μες την καλη χαρά

Written By Ανώνυμος on Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012 | 17:30




ΗΔ Κατερίνα Στικούδη είχε δεχτεί πρόταση να βρίσκεται φέτος στον τηλεοπτικό καναπέ του "Μες την καλή χαρά", αλλά η ίδια είχε αρνηθεί λόγω φόρτου εργασίας και των άλλων της επαγγελματικών υποχρεώσεων.

Η ίδια έδωσε σήμερα την απάντηση της, όντας καλεσμένη στην πρεμιέρα της εκπομπής λέγοντας: "Ήταν κάτι που το ήθελα πάρα πολύ και δεν το λέω έτσι απλά. Ήθελα πολύ να είμαι εδώ μαζί σας... αλλά η άρνηση μου ήταν καθαρά θέμα προγράμματος. Πιστεύω ότι όταν θέλεις τα πολλά, χάνεις και τα λίγα. Βεβαίως, αναγνωρίζω ότι ήταν μια δουλειά και ευχαριστώ πολύ για την πρόταση που μου κάνατε, αλλά δεν θα μπορούσα να είμαι εντάξει στις υποχρεώσεις μου. Για μένα, εξάλλου, η τηλεόραση δεν είναι απλά βάζω ένα φορεματάκι, μια φουστίστα, μια γόβα και κάνω την ωραία…"
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger