ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Απάντηση Χατζηνικολάου: ''Εγώ δεν κατηγορούμαι για τίποτα''

Απάντηση Χατζηνικολάου: ''Εγώ δεν κατηγορούμαι για τίποτα''

Written By Ανώνυμος on Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012 | 23:10

 
Ο εκδότης της εφημερίδας Realnews Ν. Χατζηνικολάου, απάντησε σε δήλωση του προέδρου της Βουλής Β. Mεϊμαράκη.
" Ο κ. Μεϊμαράκης προσπαθεί να μετατρέψει μία υπόθεση που τον αφορά σε προσωπική αντιδικία μαζί μου, δεν θα τον παρακολουθήσω. Η Realnews δημοσίευσε απλώς ενυπόγραφη και ένορκη κατάθεση που τον αφορούσε.
Αρμοδιότητα για τον έλεγχο των σχετικών καταγγελιών έχει η δικαιοσύνη η οποία ελπίζω και εύχομαι να ανοίξει λογαριασμούς και οφ σορ όπως αυτές που αποκαλύπτουμε στο ρεπορτάζ μας.
Εγώ δεν κατηγορούμαι για τίποτα. Το πόθεν έσχες μου κατατίθεται κάθε χρόνο στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου. Και βέβαια όχι στον κ. Μεϊμαράκη.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger