ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Πολύδωρας: «Δεν μετανιώνω για τον διορισμό της κόρης μου»

Πολύδωρας: «Δεν μετανιώνω για τον διορισμό της κόρης μου»

Written By Ανώνυμος on Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012 | 13:20

Με «βολές» ακόμα και εναντίον βουλευτών της ΝΔ επιστρέφει ο πρώην Πρόεδρος της Βουλής Βύρων Πολύδωρας, με αφορμή τις επικρίσεις που δέχτηκε...
από τους συναδέλφους του για τον διορισμό της κόρης του Μαργαρίτας ως μετακλητή υπάλληλο στο γραφείο του στη Βουλή.

Ο κ. Πολύδωρας μάλιστα έγραψε και σχετικό βιβλίο για να «αντεπιτεθεί» στους επικριτές του, με τίτλο «Κατά Κηνσόρων», μια κόκκινη …μπροσούρα, η οποία όπως επισημαίνει ο ίδιος «δεν πωλείται», αλλά «χαρίζεται Honoris causa» (σ.σ. τιμής ένεκεν). Ο Βύρων Πολύδωρας υπενθυμίζει ότι είχε προσλάβει ως μετακλητή συνεργάτιδά του την κόρη του και όταν ήταν υπουργός Δημοσίας Τάξεως και Αντιπρόεδρος της Βουλής. «Γιατί τόσος πόλεμος τώρα; Έκανα κάτι κρυφά; Ή παράνομα; Μήπως γιατί κάποιοι δεν χώνεψαν ακόμη το γεγονός ότι εξελέγην Πρόεδρος της Βουλής με 179 ψήφους, όταν το κόμμα μου είχε μόνον 108 ψήφους στη Βουλή; Γι’ αυτό και μας πληροφορούν ότι υπήρξα Πρόεδρος μιας ημέρας ή ολίγων ωρών; Η ιστορία όμως έγραψε πως Πρόεδρος της ΙΔ΄ Περιόδου της Βουλής των Ελλήνων υπήρξε ο Βύρων Γ. Πολύδωρας. Είτε το θέλουν είτε όχι», υπογραμμίζει στο εν λόγω κείμενο.

Αρκετά «βέλη» δέχτηκε και ο κ. Άρης Σπηλιοτόπουλος από τον Βύρωνα Πολύδωρα, χωρίς όμως να τον ονοματίσει: «Εδώ ένας βουλευτής του κόμματός μου, που αρέσκεται να φωτογραφίζεται σε ρωμαϊκές πόζες με πετσέτες στο λουτρό του, απείχε τότε επιδεικτικά της ψηφοφορίας. Προφανώς και ευτυχώς (που δεν έχω τέτοιους φίλους) με απεδοκίμασε. Αλλά εμείς δεν είμαστε ανιχνευτές φθόνου. Γνωρίζουμε τις δυσκολίες της πολιτικής. Μέσα από αυτές πορευθήκαμε κοντά σαράντα χρόνια τώρα. Και νικήσαμε. Χωρίς να ζηλέψουμε καμία εύνοια και χωρίς να προσχωρήσουμε ούτε στιγμή στις μεθόδους των «συντροφικών μαχαιρωμάτων». Ποτέ», αναφέρει. Με βαρείς χαρακτηρισμούς στρέφεται κατά όσων τον κατέκριναν για τον διορισμό της κόρης του, επισημαίνοντας: «Δεν υπήρξα ποτέ στη ζωή μου συνωμότης. Ούτε προδότης. Ούτε ρίψασπις και λιποτάκτης. Άλλοι υπήρξαν τέτοιοι. Όπως εκείνοι που με χτυπούν σήμερα. Με την άθλια στόχευση να με ταπεινώσουν. Ματαιοπονούν. Δεν είπα ότι δεν υποφέρω. Υποφέρω αλλά αντέχω. Αντλώ δύναμη από το δίκιο μου. Και από την προσευχή μου στον Θεό». Προειδοποιεί μάλιστα τους «διώκτες» του, ότι υπερτίμησαν τις συνωμοτικές και συμμοριακές ικανότητές τους.

«Δεν τους φοβάμαι. Είναι άλλωστε ανίκανοι και στο να μου προκαλέσουν φόβο. Μόνο αηδία και σιχασιά μου προκαλούν. Δεν τους λογάριασα ποτέ. Είχα πάντα το δικό μου εικονοστάσι. Εκεί άναβα κερί». Το σημείο όμως του βιβλίου που προκάλεσε αρκετές συζητήσεις σήμερα στους διαδρόμους της Βουλής είναι όταν κάνει σαφείς καταγγελίες για υπουργό που καταγγέλλει, χωρίς να κατονομάσει, πως έχει προχωρήσει σε αθρόες προσλήψεις: «Και μια και το φερε η κουβέντα, πώς και δεν χάλασε η εθνική και παγκόσμια τάξη και ηθική όταν το 2009 υπουργοί και μάλιστα ένας «ευαίσθητος» υπουργός σε ευαίσθητο και λεπτό υπουργείο διόριζε μονίμους μάλιστα υπαλλήλους με απόλυτη «αξιοκρατία», οι οποίοι είχαν μεταξύ τους ένα κοινό «αξιοκρατικό» χαρακτηριστικό, ότι κατήγοντο από τον τόπο εκλογής του «αδιάφθορου» υπουργού; Δεν ήταν τότεκρίση; Ή το 2012, όταν διόρισε δεκαπέντε ή και περισσότερους μετακλητούς στη Βουλή με τα αυτά προσόντα καταγωγής, ο ίδιος «αντιφαύλος» πολιτικός, υπό άλλην ιδιότητα τώρα; Δεν είναι γι’ αυτούς τους διορισμούς κρίση και ανεργία στη χώρα; Μόνον για εμένα και τη θυγατέρα μου;».

Και προσθέτει: «Δεν παριστάνω τον Αγαμέμνονα, ούτε διανοούμαι να θυσιάσω τη Μαργαρίτα μου. Δεν έκανα τίποτα παράνομο και τίποτα ανήθικο. Δεν θυσιάζω την άξια συνεργάτιδά μου. Δεν γίνομαι «θυσιαστής» της θυγατέρας μου για οποιουσδήποτε λόγους. Μάλιστα για έναν απόπλου αμφίβολο ούτως ή άλλως. Για να δείξω έμπρακτη μετάνοια για το κακό που δεν έκανα; Ή για να ενοχοποιήσω αδίκως την Μαργαρίτα μου που ποτέ και κανέναν δεν προκάλεσε παρά μόνο τους ασπάλακες των καταγωγίων και τούτο γιατί είναι κόρη μου; Αλλά και προπαντός δεν τη θυσιάζω, γιατί «έφτυσα αίμα» για να αναθρέψω τα παιδιά μου. Και δεν έχω στον κώδικά μου εγώ την οικογένεια και τα παιδιά μου σαν κάτι το θεωρητικό και κοσμικό. Την έχω σαν θρησκεία. Σαν κάτι ιερό. Και ακόμη, γιατί δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να υποκύψει στις επιταγές-προσταγές των φαύλων υποκριτών και κηνσόρων. Δεν θα ήταν μόνον ήττα. Θα ήταν παραίτηση και παράδοση στους άτιμους για να σώσω… την τιμή μου. Κάτι σαν εκούσιος βιασμός. Όχι!». Ο πρώην Πρόεδρος της Βουλής κατέληξε με έναν στίχο: «Υπάρχει και ένας στίχος που με εμπνέει και με καθοδηγεί: Όσο είν’ ο κλέφτης ζωντανός Τούρκο δεν προσκυνάει. Κι αν πέσει το κεφάλι του δεν μπαίνει σε ταγάρι. Το παίρνουν οι σταυραετοί να θρέψουν τα παιδιά τους, να κάνουν πήχες τα φτερά και σπιθαμές το νύχι».
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger