ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Η απάντηση του Π. Καμμένου

Η απάντηση του Π. Καμμένου

Written By Ανώνυμος on Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012 | 00:30



Ο πρόεδρος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Πανος Καμμένος με δήλωσή του απόψε αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι ανήκουν στον ίδιο τα ακίνητα στο Γαλαξίδι που ερευνώνται από το ΣΔΟΕ, με αφορμή την δημοσιοποίηση λίστας με πρόσωπα που φέρονται να ελέγχονται από το ΣΔΟΕ μεταξύ των οποίων και ο κ. Καμμένος.

Σύμφωνα με τον κ. Καμμένο τα εν λόγω ακίνητα ανήκουν στην οικογένειά του «εδώ και δεκαετίες».

«Θέλω να πιστεύω ότι εκ παραδρομής και όχι με δόλο εμφανίστηκε το όνομά μου να ερευνάται για ακίνητα στο Γαλαξίδι. Δηλώνω κατηγορηματικά ότι δεν έχω στην ιδιοκτησία μου κανένα ακίνητο σε εκείνη την περιοχή ενώ είναι γνωστό ότι εδώ και δεκαετίες ακίνητα στο Γαλαξίδι λόγω καταγωγής ανήκουν στην οικογένειά μου» τόνισε ο κ. Καμμένος.

Πρόσθεσε επίσης ότι «εδώ και είκοσι χρόνια στον δημόσιο βίο της χώρας έχω ενοχλήσει πολλούς. Σκοπεύω να ενοχλήσω περισσότερους » και κατέληξε:

«Δεν πρόκειται να σιωπήσω ούτε να καταστώ ποτέ όμηρος. Χαίρομαι για την έρευνα του ΣΔΟΕ Στερεάς Ελλάδας, αν υπάρχει, όπως και για οποιαδήποτε έρευνα αφορά πολιτικά πρόσωπα».

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger