ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » "Πολλοί άνθρωποι είναι έτοιμοι να σου ρουφήξουν την ψυχή"

"Πολλοί άνθρωποι είναι έτοιμοι να σου ρουφήξουν την ψυχή"

Written By Ανώνυμος on Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012 | 20:20




Το ότι αυτή την περίοδο ζει μια πολύ έντονη φάση στη ζωή της εξομολογείται η Kristen Stewart, χωρίς, ωστόσο, να αναφέρει την παραμικρή λέξη για την απιστία της με τον σκηνοθέτη της «Χιονάτης»!

«Αυτή τη στιγμή, ζω μια εξαιρετικά έντονη φάση της ζωής μου. Αισθάνομαι ότι από στιγμή σε στιγμή μπορεί να εκραγώ, από όλη την ενέργεια που έχω και δεν θέλω αυτή η φλόγα που καίει μέσα μου να σβήσει», λέει η νεαρή ηθοποιός στο γερμανικό «Glamour».
Τσιμουδιά για το σκάνδαλο που προέκυψε με τον σκηνοθέτη της η ηθοποιός, αλλά… τι να κάνεις; Την «μπηχτή», πάντως, δεν την ξέχασε, αφού σε κάποιο σημείο της συνέντευξης ανάφερε πως «δυστυχώς, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι εκεί έξω που είναι έτοιμοι να σου ρουφήξουν την ψυχή».

«Έζησα στον κόσμο του “Twilight” για τέσσερα χρόνια… Είμαι ανακουφισμένη, όχι επειδή τελείωσε, αλλά είπαμε μια ιστορία από την αρχή μέχρι το τέλος. Μια ιστορία στην οποία εγώ και όλοι οι συνάδελφοί μου επενδύσαμε πολύ ενέργεια», λέει η Kristen για το φινάλε της κινηματογραφικής επιτυχίας που την έκανε ευρέως γνωστή σε όλο τον κόσμο.

Πώς έζησε το σκληρό πρόγραμμα;
«Δόξα τω θεώ, είχα την ευκαιρία να κάνω μικρότερες ταινίες ανάμεσα στα γυρίσματα των ταινιών “Twilight”, αλλιώς πιθανότατα θα είχα τρελαθεί», απαντά, ενώ ξεκαθαρίζει πως δεν θα έκανε ποτέ διαφήμιση για make up!
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger