ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Τατιάνα Στεφανίδου: «Δεν μπορώ να δω τη Νανά να φεύγει»

Τατιάνα Στεφανίδου: «Δεν μπορώ να δω τη Νανά να φεύγει»

Written By Ανώνυμος on Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012 | 04:50



Λίγο μετά την έναρξη του «Μίλα», το απόγευμα της Τετάρτης, η Τατιάνα Στεφανίδου έστειλε το δικό της μήνυμα στη Νανά Καραγιάννη, που εδώ και αρκετό καιρό δίνει μάχη ώστε να ξεπεράσει την ασθένεια της νευρικής ανορεξίας, από την οποία πάσχει.

Η 42χρονη παρουσιάστρια, μάλιστα, με αρκετά αυστηρό ύφος, απευθύνθηκε στην ίδια την πρώην συνεργάτιδα και φίλη της, λέγοντας: «Εγώ ξέρω ότι με βλέπει τώρα η Νανά. Ξέρω ότι δεν θέλει να μου μιλάει, επειδή την πιέζω πολύ να μπει στο νοσοκομείο. Νανά μου, εγώ θα σε πάρω τηλέφωνο για να μου δώσεις συνέντευξη. Θα σε πάρω για να μπεις στο νοσοκομείο και θα σε πιέσω μέχρι τέλους με κάθε τρόπο. Γιατί δεν μπορώ να βλέπω να οδηγείσαι εκεί που οδηγείσαι. Δεν μπορώ εγώ να το δω αυτό και, έχοντας την αγάπη που σου έχω, να σε παρακολουθήσω να φτάνεις στο τέλος».

Στη συνέχεια της εκπομπής, μάλιστα, η Τατιάνα Στεφανίδου ανέφερε: «Θέλουμε να γίνει κάτι με αφορμή τη Νανά. Γιατί το να πάω εγώ κάτω από το σπίτι σου και να σε πάω με το ζόρι στο νοσοκομείο δεν γίνεται. Αφού δεν μπορείς να το καταλάβεις μόνη σου, πρέπει να το καταλάβει η οικογένεια. Είναι λάθος να καθόμαστε όλοι και να σε παρακολουθούμε να φεύγεις, χαζεύοντας και σχολιάζοντας τις φωτογραφίες, ενώ μπορείς να σωθείς. Είναι λάθος! Και η Νανά θα γίνει αφορμή για να υπάρξει ακόμα μεγαλύτερη ενημέρωση για αυτό το θέμα. Και με καίει πολύ, γιατί έχω υπάρξει κι εγώ για κάποια περίοδο που έκανα κλασικό χορό, θύμα αυτής της ασθένειας. Και ανορεξίας και βουλιμίας».
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger