ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Τσιμτσιλή: Δεν αισθάνομαι μεσημεριανατζού!

Τσιμτσιλή: Δεν αισθάνομαι μεσημεριανατζού!

Written By Ανώνυμος on Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012 | 22:40




Για το πόσο περήφανη νιώθει για τις εκπομπές που έκανε το μεσημέρι, μίλησε η Σταματίνα Τσιμτσιλή:

«Δεν αισθάνομαι μεσημεριανατζού. Και να σου πω και κάτι; είμαι περήφανη για τις εκπομπές μου στο Alter. Είναι το… παράσημο μου! Δεν θεωρώ ότι κουβαλάω κάποια τηλεοπτική ρετσινιά! Ήταν εκπομπές ζωντανές, σε στυλ infotainment, που υπηρετούσαν και την επικαιρότητα, αλλά και την πιο κοσμική δημοσιογραφία».

Θα έκανε ξανά μεσημεριανό;

«Ναι, θα ξαναέκανα! Θα ήθελα πάρα πολύ κάποια στιγμή να μου δοθεί η ευκαιρία να παρουσιάσω καθημερινή, ζωντανή εκπομπή με ακόμα πιο infotainment χαρακτήρα, που να εστιάζει στο ενημερωτικό κομμάτι».

Στη συνέχεια, απαντά και σε όσους την κατηγορούν πως έχει γίνει γραφική μιλώντας συνεχώς για τον σύζυγο της, Θέμη:

«Δεν έχω ν΄απαντήσω κάτι στα κακόβουλα σχόλια και τους εμπαθείςσχολιασμούς. Μιλάω για το Θέμη, επειδή πολύ απλά με ρωτούν!»

Όσο για το αν κάνει άνετη ζωή; Λέει:

«Ούτε εφοπλιστή έχω παντρευτεί, ούτε μεγαλοεπιχειρηματία! Ούτε υπηρέτριες έχω στο σπίτι, ούτε μαγείρισσες, ούτε έχουμε λύσει το οικονομικό μας πρόβλημα!»
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger