ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » , » Βλάχος: Οι δειλοί παραιτούνται

Βλάχος: Οι δειλοί παραιτούνται

Written By Ανώνυμος on Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012 | 06:30


Ο Βαγγέλης Βλάχος τόνισε με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο στη συνέντευξη Τύπου, ότι δεν προτίθεται να παραιτηθεί. Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Συγχαρητήρια στον Πανιώνιο. Πέτυχε μία καθαρή και δίκαιη νίκη. Ο Πανιώνιος είναι πιο ομάδα από εμάς και το έδειξε. Έτσι όπως παίζαμε μετά το 1-0 ήταν αδύνατο να βάλουμε γκολ. Είχαμε δύο σέντερ φορ στο τέλος και θα έπρεπε η μπάλα να μπαίνει στην περιοχή. Είχαμε 5 επιθετικά χαφ, που έπρεπε να μπαίνουν περιοχή, να κάνουν κινήσεις και δεν έγινε τίποτα. Προδώσαμε την ΑΕΚ, τον κόσμο της και τους εαυτούς μας. Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα πια. Δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που έχει γίνει. Πέντε αγώνες, έχουμε πάρει ένα βαθμό. Δείχνουμε ότι είμαστε ομάδα... προπόνησης. Καλοί όλη την εβδομάδα και δεν μπορούμε στον αγώνα. Δεν υπάρχει πια απειρία σε αυτή την ομάδα. Δεν θα ξαναμιλήσουμε γι' αυτό το πράγμα. Υπάρχει πια το «μπορώ», «δεν μπορώ». Ο Πανιώνιος είχε βάλει βάσεις από πέρυσι γι' αυτή την ομάδα. Εμείς είμαστε 30 νέα άτομα. Με Άρη λέγατε όλοι, ότι είμαστε πολύ καλοί. Τώρα τι έγινε ξαφνικά; Χάσαμε την ταυτότητά μας; Όλοι έχουν παίξει, εκτός του Φέτση. Δύσκολα μπορεί να αλλάξει κάτι πλέον. Τα έχουμε δώσει όλα και εμείς και οι παίκτες. Ακόμα και η νίκη να έρθει δεν ξέρω αν θα μπορούμε να το διαχειριστούμε. Θέλει ψυχική ισορροπία. Όλοι φταίμε που ήμαστε εδώ. Όλοι! Και όταν λέω όλοι, εννοούμε όλοι!
Ποτέ δεν πρόκειται να παραιτηθώ! Οι δειλοί παραιτούνται! Οι προπονητές ποτέ δεν πρέπει να παραιτούνται! Εγώ τα έχω καλά για τον εαυτό μου. Έχω κάνει τα πάντα γι' αυτή την ομάδα. Δεν τα παρατάω. Είμαι ο μοναδικός επαγγελματίας που υπάρχει σε αυτή την ομάδα. Παρότι ήξερα τι θα γινόταν, έμεινα εδώ. Όταν το καλοκαίρι έφευγαν οι καλοί παίκτες και πηδούσαν από το καράβι, θα μπορούσα να είχα φύγει κι εγώ. Θα δώσω τη μάχη μου ως το τέλος, πάμε για νίκη στο επόμενο ματς. Αυτό που θα ήθελα σήμερα, και θα θεωρούσα τίμιο, ήταν να είχαμε... 10 αποβολές! Να δείξουμε ότι έχουμε πάθος! Εμένα όποιος δείξει στην προπόνηση ότι μπορεί να παίζει, θα παίζει, αλλά δεν είμαι και... Θεός. Κάνω λάθη».
Για τον Τσιάρτα είπε: «Ο Βασίλης προσπάθησε όπως όλοι μας από την αρχή. Η ΑΕΚ δεν μπορούσε να ξοδέψει το καλοκαίρι χρήματα. Με μπάτζετ το καλοκαίρι 420.000 ευρώ κάναμε ομάδα. Δίνουμε τη μάχη και όπου βγει. Η απόφαση να φύγει ήταν διοικητικό θέμα. Απόφαση Μαύρου. Από τη δεύτερη μέρα που ήρθα στην ΑΕΚ και κατάλαβα ότι υπάρχουν προβλήματα και τι γίνεται, δεν ασχολήθηκα ξανά με κανέναν. Είχαμε ψυχρανθεί με τον Βασίλη, αλλά είχαμε μία καλή συνεργασία».

Πηγή: pamesports.gr
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger