ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » «Έχω ρίξει σε άντρα τη σφαλιάρα μου...»

«Έχω ρίξει σε άντρα τη σφαλιάρα μου...»

Written By Ανώνυμος on Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012 | 05:40



Με εντυπωσιακή εμφάνιση που δεν θυμίζει σε τίποτα το πλατινέ χρώμα που είχε επιλέξει τους τελευταίους μήνες, επιστρέφει η Σάγια. Η τραγουδίστρια μίλησε στο περιοδικό ΕΓΩ! για τα παιδικά της χρόνια αλλά για τα μελλοντικά της σχέδια.



«Στο σχολείο, είχα βαρεθεί να ακούω ότι είμαι άσχημη. Σε κάποια φάση, δεν έκανα και πολύ παρέα με κορίτσια. Ουσιαστικά, ήμουν αγοροκόριτσα. Έπαιζα ποδόσφαιρο και βόλεϊ, φορούσα φαρδιά παντελόνια. Πολλά χρόνια αργότερα άρχισα να γίνομαι θηλυκή.»



«Βεβαίως και έχω κλάψει για άνδρα. Έχω περάσει και δύσκολες σχέσεις και ανάλαφρες. (...) Έχω δώσει κι εγώ σε άντρα, τη σφαλιάρα μου. Με είχε φέρει στα όρια μου. (...) Έχω φτάσει λίγο πριν τον γάμο. Έχω δεχθεί πρόταση, αλλά ήμουν πολύ μικρή. Ακολούθησαν άλλες δύο προτάσεις, αλλά δεν πολυασχολήθηκα...»
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger