ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Μπατούμ: «Πήγα στην Ελλάδα και συνήλθα»

Μπατούμ: «Πήγα στην Ελλάδα και συνήλθα»

Written By Ανώνυμος on Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012 | 15:30

Δεν πρόκεται να πει όχι σε ενδεχόμενη τιμωρία του ο Μπατούμ, αν πρόκειται για πρόστιμο ή αποκλεισμό μερικών αγώνων, καθώς όπως...
τόνισε επισκέφτηκε την Ελλάδα και «καθάρισε» το μυαλό του.

«Μετά τον αποκλεισμό μας από την Ισπανία έφυγε από το Λονδίνο, πήγα στο σπίτι μου για να ξεκουραστώ, είδα την οικογένειά μου και μετά έκανα διακοπές στην Ελλάδα για δέκα μέρες για να αδειάσω το κεφάλι μου. Λυπάμαι για το πρόσωπο που παρουσίασα. Έκανα κακό στον εαυτό μου, το άθλημα, τη Γαλλία, σε όλους. Αισθάνομαι άσχημα γιατί δεν είναι ο πραγματικός μου εαυτός. Είμαι άνθρωπος και απλώς έχασα τον έλεγχο», δήλωσε ο Μπατούμ και πρόσθεσε: «Αν η FIBA ή η ΔΟΕ θέλουν να με τιμωρήσουν για μερικά ματς ή να μου επιβάλουν πρόστιμο, είμαι εντάξει. Δεν θα πω τίποτα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Γάλλος διεθνής άσος αναφερόμενος στο σκληρό φάουλ στον Ναβάρο και το εν γένει αθλητικό πρόσωπο που παρουσίασε κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων.
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger