ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Βερνίκος:“Δικό μου το λάθος”

Βερνίκος:“Δικό μου το λάθος”

Written By "GreekzNews" on Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012 | 13:23


«Το βασικό λάθος είναι δικό μου έπρεπε να το ήξερα» είπε ο Γιώργος Βερνίκος στον Real fm και την Κάτια Μακρή.
«Υπήρχε ένας ενθουσιασμός για την υπουργοποίησή μου, νομίζω ότι ο νόμος δεν αφορούσε περιπτώσεις σαν τη δική μου αφορούσε πολιτικούς ώστε να μην ξεπλένουν χρήματα, καλύτερα που το εντοπίσαμε από την αρχή παρά αργότερα» τόνισε ο Γ. Βερνίκος.
«Δεν ήταν στο σχεδιασμό μου να γίνω υπουργός, ήμουν πάντα παρών, θεώρησα ότι έπρεπε να στρατευτώ για τη χώρα, στο χώρο του θαλάσσιου τουρισμού έχουμε δυνατότητες μπορούμε να βάλουμε προτεραιότητες και για αυτό είπα ναι» είπε ο κ Βερνίκος και πρόσθεσε ότι: «Τα πράγματα είναι δύσκολα, πρέπει να τα δούμε τελείως διαφορετικά εάν θέλουμε να ξεφύγουμε από την συγκυρία, πρέπει να βάλουμε πρωτοβουλίες και στόχους διαφορετικούς από αυτούς που σκεφτόμαστε μέχρι σήμερα».
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger